مجنون بی لیلا...


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

عروسی مان خوب برگزار شد…
حالا در خانه خودمان نشسته ایم و این اولین شب آرامش ماست…
هنوز لباس عروس و کت شلوار دامادی بر تن مان است…
خسته ایم و این شیرین ترین خستگی دنیاست که پس از سال ها به هم رسیده ایم…
با همان لباس عروس برمیخیزد و ۲ نخ سیگار میاورد و روی پاهایم مینشیند…
یکی بر لب من و دیگری بر لب او
چشم هایمان میخندد…
میدانیم امشب چه خبر است و این هم… شیرین ترین سیگار دنیا خواهد شد..
چشم در چشم، دست در دست و چند پک عمیق… و فضای خانه مه آلود میشود…
ناگاه لای انگشتانم داغ میشود و از این رویای شیرین بیرون می آیم…
یادم می آید تو سال هاست که رفته ای بی معرفت… و من هنوز با هر نخ سیگار غرق رویای تو می شوم…



نظرات شما عزیزان:

یکی از ما دوتا
ساعت20:23---14 مرداد 1391

مرسی عجیجم.............
آپم.........


منريم
ساعت16:09---14 مرداد 1391
وب زيبايي داري ممنون كه به وبم اومدي
من لينكت كردم توهممنو بلينك


یکی از ما دوتا
ساعت14:14---14 مرداد 1391
سلام آجونم
به منو عشقمم سر بزن.......آگه میشه لینکم کن
من لینکت کردم مرسی


roya
ساعت14:11---14 مرداد 1391
سلام ممنون که خبرم کردی لینک شدی عزیزم

یکی از ما دوتا
ساعت14:10---14 مرداد 1391
سلام
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی.........
لینکت میکنم آجی
میشه لینکم کنی؟


محدثه
ساعت11:47---14 مرداد 1391
مرسی عزیزم دوست دارم منم لینکت کردم.بازم بیاگلم.

محدثه
ساعت1:12---14 مرداد 1391
سلام عزیزم!باوجودوبلاگ به این قشنگی معلومه که باتبادل لینک موافقم.بازم بهم سربزن.

banooyekhial
ساعت0:46---14 مرداد 1391
ممنون عزیزم
تبادل لینک با تو برای من باعث افتخاره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 13 مرداد 1391برچسب:, | 21:49 |
Desiner: lady skin